неділю, 6 березня 2011 р.

Використання ІКТ в педагогічній практиці

Чи потрібно використовувати вчителями ІКТ під час викладання предметів? Невже, у сьогоднійшній час "комп'ютеризованого життя" має взагалі ставитись таке запитання! Ті, хто обрав професію вчителя вже прирік себе на те, що він повинен не тільки навчати учнів, але і сам постійно вчитися_- вчитися новому, самовдосконалюватись, щоб "не відставати від життя", щоб твої підопічні позаочі не сміялись і не говорили:"... що він нас може навчити, якщо навіть не володіє компом...". І не має значення вік викладача! Має значення бажання оволодівання нового. І не має значення чи ти вчитель молодших класів, математики, хімії, образотворчого мистецтва чи інформатики - ти зобов'язаний викладати своїм вихованцям предмет цікаво, науково, використовуючи не лише дошку і крейду, але знати і новини з галузі, а для останнього без "нету" не обійдешся. І найбільше сумно стає, коли вчителі, які прагнуть хоч незначних змін, у педколективах є "білими воронами". Що поробиш, так воно є! А що думаєте Ви?



3 коментарі:

  1. Шановна п. Люба, я завжди захоплювалась вашим інтузіазмом. Не втрачайте його, у Вас все чудово виходить!

    ВідповістиВидалити
  2. Це дійсно актуальне питання. Я навіть пишу курсову по використання ІКТ.А відношення до вчителів, які прагнуть чогось нового у великій мірі залежить від керівництва школи. До прикладу в моїй школі - це абсолютно нормально сприймається, вчителі навіть записуються в чергу, щоб працювати в інформатичному класі.

    ВідповістиВидалити
  3. І все-таки іноді треба бути "білою" вороною. Вчителі інформатики просто зобов’язані вивчати новітні технології. А Ви ВЕЛИКА МОЛОДЕЦЬ! Подальших успіхів Вам!

    ВідповістиВидалити